تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
نوشته های مجازی من


سلام

بعد از مدت ها دوس داشتم یه صفحه شخصی داشته باشم.مدتی تو طراحی سایت برای خودم مشغول بودم و کارمو با وردپرس پیش میبردم که به دلایلی ادامه ندادم.

الان نزدیکای کنکور سال 96 هست و حس نوشتن زیادتر شده،نمیدونم از استرس میاد یا ....و من بیشتر متمایل میشم به نوشتن در مورد تصمیم هایی که تو اینده میگیرم یا خواهم گرفت پس این صفحه از امروز به عنوان نوشته های مجازی من محسوب میشه و من دوس دارم این مطالب رو با دنیای مجازی به اشتراک بگذارم !

میتونید منو تو شبکه های اجتمائی دنبال کنید

Telegram

Twitter

Instagram

و بیشتر شبکه های اجتمایی با ایدی Meysam_9476 میتونید منو پیدا کنید

میثم نقوی ۲۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۱۸ ۵ ۱ ۶۸۳

نظرات (۵)

  • __ نَسیم __
    يكشنبه ۲۴ ارديبهشت ۹۶ , ۱۷:۲۱
    باز هم یک کنکوری  . 
    • author avatar
      میثم نقوی
      ۲۴ ارديبهشت ۹۶، ۲۰:۵۳
      بله خب این روزا همه کنکوری هستن :)
  • پرواز ...
    يكشنبه ۲۴ ارديبهشت ۹۶ , ۲۱:۱۰
    ما که پارسال از شر کنکور رها شدیم دی:
    ان شاالله شما هم موفق میشین :)
    • author avatar
      میثم نقوی
      ۲۴ ارديبهشت ۹۶، ۲۱:۱۷
      به سلامتی :)

      میتونم بپرسم کدوم رشته و دانشگاه قبول شدید ؟

      البته مراجعه کردم سایتتون و متوجه شدم :) موفق باشید
  • پرواز ...
    يكشنبه ۲۴ ارديبهشت ۹۶ , ۲۱:۳۵
    سلامت باشین :)

    :)

    ان شاالله دوماه دیگه خبر قبولی شما و بقیه ی کنکوری های بیان رو بخونیم ...
    • author avatar
      میثم نقوی
      ۲۴ ارديبهشت ۹۶، ۲۱:۴۵
      به امید موفقیت ، ممنون از کامنت زیباتون !
  • فانوس شب
    سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۹۶ , ۱۲:۵۸
    منم سه سال پیش کنکور دادم و قبول شدم ولی چون رشته م رو دوست نداشتم (بدمم نمی اومد) و مهم تر از اون به رشته ی دیگه ای واقعا علاقه پیدا کردم، از رشته ی قبلی ام انصراف دادم و حالا من موندم و سربازی و رشته ای که دوست دارم. کار سختی که انجام دادم و حالا اگر بتونم از سربازی معاف شم تازه اول راهه و یک دنیا تلاش برای رسیدن به هدف لازمه. اما پشیمون نیستم با این که تا همین جاش کلی سختی کشیدم، سعی کردم جا نزنم و ادامه بدم؛ چون نمی خوام در آینده حسرت چیزی رو بخورم که می تونستم به دستش بیارم.
    • author avatar
      میثم نقوی
      ۲۶ ارديبهشت ۹۶، ۱۳:۱۳
      سلام خوبی عباس جان :)

      راستش بعضی وقتا شرایط کلا عوض میشه ! منم احتمالا تصمیم هامو تغییر بدم.
  • Maryam mariyana
    سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ , ۱۴:۱۴
    سلام 
    نوشتن حس خیلی خوبیه خیلی حرفا رو نمیشه به صراحت حرفای روزمره به زبون آورد 
    من از خرداد ۹۳ شروع کردم به وبلاگنویسی سبک جنایی که خیلی هم معروف شد ولی پاکش کردم الان در بیان وبلاگ دارم 
    اما هیچوقت نتونستم با نوشتن روزمره کنار بیام مثلأ صبح ساعت ۱۰ بیدار شدم صبحانه خوردم و ناهار ۳ خوردم و ...
    چقدر حرف زدم ، ببخشید 
    • author avatar
      میثم نقوی
      ۱۰ خرداد ۹۶، ۰۱:۲۲
      سلام

      راستش منم از سال 90 وقتی که اول راهنمایی میخوندم وبلاگ نویسی رو شروع کردم !

      به قول دوستان وبلاگ به دور از شبکه های اجتمائی مثل تلگرام و واتس و ..... جایگاه خودشو داره و به نظرم ارزشمند تر هست و شلوغی اونارو نداره و میتونه رسمی تر باشه !

      بله منم نمیتونم روزانه اپدیت کنم وبلاگ رو ولی میتونم هفته ای یک بار مطالبی بزارم چه شخصی چه متن و عکس هایی که به ذهن خردسالم میرسه :))

      مرسی از نظرتون  :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی